16 листопада стало відомо про новий спосіб організації екзит-полів перед другим туром виборів мера Львова. Один із закладів у центрі міста пропонує купити чебурек і тим самим віддати голос за "Андрія" чи "Олега".
Про чебуречний екзит-пол повідомили спостерігачі Громадянської мережі "ОПОРА". Відвідувачам подають меню, продублюване у двох колонках. Можна купити чебуреки з графи "Андрій" або "Олег". Начинка та ціни - однакові.
Якщо купити чебурек "Андрій", на стіні з'являється додаткова позначка за Андрія Садового. Якщо придбати чебурек "Олег" - значок навпроти Олега Синютки. Можна не голосувати за кандидатів, якщо обрати страви зі звичайного меню. Чебуречний екзит-пол триватиме до 20 листопада, а результати опублікують на сторінці закладу у соцмережі інстаграм.
Такою атракцією відвідувачам хочуть нагадати про те, що 22 листопада у Львові відбудеться другий тур виборів міського голови. Серед іншого, працівники чебуречної хочуть відновити "політичну культуру, якою славився Львів, коли політичні дискусії відбуваються в межах пристойності, без ненависті, зате з гумором і розумінням того, що всім жити в одному місті".
Читайте також: Львівська районна рада: які депутати та партії пройшли на виборах 2020