Чому у Львові планують створити Середнє транспортне кільце: що це за проєкт

У Львові планують облаштувати Середнє транспортне кільце. Про це повідомив заступник директора департаменту житлового господарства та інфраструктури Львівської міськради Андрій Білий. Кільце має бути із розв’язками та добудовою двох вулиць.

Як пояснив у коментарі креспондентці 032.ua Андрій Білий, Середнє транспортне кільце - це альтернативний об'їзд центральної частини Львова. Більшість транспортних маршрутів пролягають саме через центр, тому це допоможе його розвантажити. За словами посадовця, облаштування кільця - частина комплексної стратегії, що спрямована на зменшення заторів у місті. 

У своєму влозі Андрій Білий зазначив, що Середнє транспортне кільце закладали у Генеральний план Львова як магістралі безперервного руху. На них не мало бути світлофорів, мінімум поворотів і з’їздів, всюди дворівневі розв’язки. Наразі таке рішення для бюджету міста - це непідйомна розкіш, наголосив чиновник. 

"Варто зауважити, що я не говорю про реалізацію концепції Середнього кільця, як передбачено у Генеральному плані. Відповідна версія коштуватиме понад 20 мільярдів гривень. Нам потрібно зважати на те, скільки у нас є коштів, який буде результат, а після цього вже приймати рішення", - розповів Андрій Білий у коментарі журналістці 032.ua. 

Середнє кільце мало би пролягати від вулиці Пасічної до Луганської. У першу чергу повинні продовжити вулиці Луганську (від вулиці Стрийської до вулиці Городоцької) та Богданівську для реалізації проєкту. Передбачені дворівневі розв'язки на вулицях Княгині Ольги, Кульпарківській, Любінській, Городоцькій, тому там доцільно їх зробити. 

Далі за Генпланом міста, від Городоцької із пересічними мали би бути дві дворівневі розв'язки. Із вулиці Луганської можна було би проїхати на вулицю Сяйво. Далі рухатися по Левандівській (нюанс, що там є всього дві смуги руху, можливо, її доведеться розширювати). Після цього - вулиця Єрошенка із квазікільцем. Вона переходить у вулицю Липинського, де потрібно буде реконструювати неорганізоване кільце, щоб було безпечним. 

Середнє кільце планують облаштувати також по Липинського до проспекту Чорновола, вулицями Промисловою, Богдана Хмельницького. На пересіченнях мають бути дворівневі розв’язки. На Хмельницького передбачали трирівневу розв'язку, щоб максимально збільшити пропускну здатність цього вузла. 

Від вулиці Богдана Хмельницького, як продовження вулиці Липинського, буде перехід до вулиці Богданівської. Одна із найбільших проблем - там розташований ринок "Торпедо".

"Якщо продовжуємо вулицю Липинського до Богданівської, переходимо на наступну частину Середнього кільця - це Богданівська, яка йде до вулиці Тракту Глинянського, яку можливо доведеться розширювати, але це покажуть передпроєктні дослідження та моделювання", - зазначив Андрій Білий.   

Окрім цього, на Личаківській - Пасічній треба облаштувати кільце або квазікільце. Вулицю Пасічну, де є дві смуги, необхідно розширити до чотирьох. Надалі вона перейде на Луганську, де замикається кільце. 

Створення Середнього транспортного кільця / представив Андрій Білий у влозі

"Готується рішення виконкому, щоб розпочати проєктування будівництва вулиць Луганської і Богданівської, організацію декількох складних вузлів. Зможемо планувати будівництво, коли будуть проєктні рішення, кошториси. Якщо матимемо фінансові ресурси, відповідне кільце можуть реалізувати орієнтовно до 4 років", - зазначив Андрій Білий. 

Зазначимо, навколо центральної частина Львова мають організувати також Мале транспортне кільце. Ідея у тому, що основні потоки автомобільного трансопорту мають об'їжджати "малий" центр. 

Читайте також: Якою може бути головна ялинка Львова 2021: розповіли у міськраді