Що тільки не роблять молоді батьки, щоб визначити стать своєї майбутньої дитини. Для цих цілей, крім медичних, існують десятки «бабусиних» методів. Але деколи навіть найбільш точне УЗІ не скаже, хлопчика чи дівчинку виховувати, в рожеве або блакитне одягати, Ванею або Машею назвати чадо. За чиїмось вищим задумом батьки отримують Івана-да-Марію в одному, так би мовити, флаконі.
Пушкінська казка про те, кого народила цариця в ніч, в сучасному світі повсюдно знаходить відображення. І якщо в одних таки виростають Гвідони, то іншим доля підносить прототипів Елтона Джона. Втім, ці представники «чи то сина, чи то дочки» вже зайняли свою нішу в суспільстві і тепер активно відстоюють власні права. Однак ставлення до них, як і раніше, залишається двояке.
Рідна Україна - не виняток. В одних регіонах нашої Батьківщини не тільки дозволяють проведення гей-парадів, але навіть залучають гей-туристів, а самі представники сексуальних меншин стають місцевими знаменитостями. В інших регіонах таким людям страшно виходити на вулицю, якщо про їх нетрадиційну сексуальну орієнтацію стає відомо.Шукав любов, знайшов грабіжниківУ Харкові на даний момент проживає 13,5 тисячі людей з нетрадиційною сексуальною орієнтацією. Таку статистику наводить координатор Харківського відділення громадської організації «Гей-форум України» Андрій Корольов. За його словами, в останні роки ставлення до таких людей у харків'ян потроху змінюється в кращу сторону, але все одно гомосексуали часто стикаються з утиском прав та образами.
Аналогічне ставлення до представників нетрадиційної сексуальной орієнтації і в Донецькій області. Можливо, це пояснюється загальною суворістю донецького характеру, але, так чи інакше, а світити своєю транс сексуальною схильністю серед донецької молоді вважається моветоном. Тим не менш, в пресі пару років тому активно мусували тему створення церкви християн ЛГБТ, тобто геїв, лесбіянок, транссексуалів і бісексуалів. Насправді це була громадська організація «Центр Святого сотника Корнилія». Налічувалося її прихильників близько трьох десятків осіб, і збиралися вони на околиці Донецька у дворі якийсь дачі.
А ось в Кривому Розі, який вважається досить кримінальним містом, «нові віяння» зовсім не цінують і не розуміють. До чоловіків, які дотримуються нетрадиційної сексуальної орієнтації, толерантно не відноситься ніхто, а якщо запитати у кого-небудь з криворіжців, чи є в їхньому місті геї, то, швидше за все, почуєте відповідь: «Они все на 80-ке» (мається на увазі місцева виправна колонія). Відомий випадок, коли великий криворізький бізнесмен-гей разом зі своїм молодим чоловіком був змушений переїхати до Ялти - в рідному місті «закоханим» не було б життя через «чітких пацанів» з битами.
Однак не все в порядку з толерантністю і в Криму. Курйозна історія з неприємними наслідками сталася кілька років тому в Сімферополі. Хлопець-гей з Києва приїхав до друга на півострів відзначити день народження і після випитого пішов прогулятися по місту. Помітивши симпатичного на його погляд чоловіка, столичний гість запропонував йому свою любов, але жорстоко помилився. Як з'ясувалося, обранцем виявився тричі судимий злочинець. Образи він, природно, не пробачив, і, покликавши свого приятеля, «обчистив» київського представника с**кс-меншин. У підсумку хлопчина залишився без щастя, любові, грошей та мобільного телефону.
Взагалі, такі от «обознатушкі» нерідко грають злий жарт не тільки з нетрадиціоналами, але і з цілком звичайними мужиками. Не так давно в Харкові стався конфуз, в якому був замішаний знаменитий на всю Україну 22-річний травесті-артист Олександр, який виступає під ім'ям Марлен Шкандаль.
Правда, подався в трансвестіти Олександр заради заробітку, з орієнтацією у нього все в порядку. Тим не менш, передумови, а саме приваблива, жінкоподібна зовнішність, нерідко навіть «поза роботою» ставить його в незручні положення. Одного разу в маршрутці якийсь хлопець поступився йому місцем, прийнявши за дівчину.
«Мені хлопець поступився місцем в маршрутці. Зазвичай я поправляв людей, коли мене плутали з дівчиною, але на цей раз вирішив промовчати і присісти - аж надто втомлений був. Варто відзначити, що при всій моїй жіночній зовнішності, голосок у мене далекий від м'якості», - розповідає Олександр.Хлопець, що поступився місцем, активно почав сипати компліментами на адресу «дівчини» і навіть попросив номер телефону, але у відповідь Олександр лише мило посміхався і мовчав. Але раптом за пару зупинок до виходу йому дзвонять по дуже важливому питанню - довелося відповісти. «Це була така незручна пауза в маршрутці, що мені здавалося, ніби і водій зупинився. Мені-то нічого, але ви б бачили обличчя хлопчини, який зрозумів, що останні 20 хвилин «клеїв» іншого мужика», - згадує артист. Куди податися?Ось де українським геям дихається вільно, так це в Запоріжжі. Там офіційно зареєстрована і активно діє громадська організація «Гей-Форум - Січ», представники якої готові «змінювати світ на краще».
Глава організації Святослав вважає, що загальна толерантність важлива для кожного українця, тому активісти не ховаються і відкрито йдуть на діалог з владою та ЗМІ. «Особливо раді зустріти бажаючих стати членом Запорізького відділення« Гей-Форум - Січ». Наша мета - допомагати людям, незалежно від сексуальної орієнтації », - зазначає Святослав.
Більше інших діяльністю організації незадоволені місцеві козаки, мовляв, назва їх принижує. Крім того, представники «Війська Запорізького» кажуть, що в організації почали перекручувати історію, заявляючи, що в Запорізькій Січі через брак жінок прогресував гомосексуалізм. «Суспільство збоченців навіщось провокує козаків на конфлікт. Ми наполягаємо на тому, щоб вони перейменувалися і тихесенько займалися своєю справою, - заявив козачий отаман «Війська Запорізького» Олександр Панченко. - Це плювок козакам!»
Обурення козаків поділяє і Владика Лука, який упевнений, що геї - рознощики СНІДу.
Є й ще одне комфортне для нетрадиційних місце - Меккою гей-туризму вважається південнобережне селище Сімеїз, яке кожен курортний сезон приймає тисячі відповідних гостей. Однак основного напливу тут чекають у серпні, коли популярний серед сексуальних меншин місцевий бар «Їжаки» відзначає свій день народження.
Це вважається головною подією літа в селищі, тому що до цієї дати сюди з'їжджаються гомосексуали з усього пострадянського простору. При цьому, як зазначають місцеві жителі, серед таких гостей досить багато відомих заможних людей - політиків, банкірів і т. д.
А на Одещині діє ЛГБТ-спільнота, представники якого регулярно проводять акції під гаслами на кшталт «МИ - є! МИ - не пропаганда ». Що правда, місцева влада ставиться до них прохолодно, а міліція і зовсім робить вигляд, що не помічає активістів, наполегливо ігноруючи їхні прохання про охорону подібних акцій від незадоволених.
Збираються ЛГБТК-активісти і в Миколаєві. Місцева асоціація геїв, лесбіянок і бісексуалів «ЛіГА» допомагає людям з гомо-і бісексуальною орієнтацією спокійно і комфортно жити в сучасному суспільстві і активно спілкуватися з «колегами» з-за бугра. Як заявив Ро Петас, глава правління IGLYO (Міжнародної організації лесбіянок, геїв, бісексуалів, трансгендерної та квір (ЛГБТК) молоді та студентів, яка є мережею молодіжних та студентських ЛГБТК-організацій в Європі та за її межами): «Відчувається важливість проведення заходів IGLYO в Україні саме в цей час. Ми солідарні з молодими ЛГБТК-активістами в Україні і в будь-якій країні, де борються за своє життя і за те, щоб їхні голоси були почуті ».Чаклунки і танцівниціЩе цікавіше в країні ситуація з трансвестітами і транссексуалами. Найчастіше, на весільних дводенних вечірках або гучних новорічних гуляннях переодягання чоловіків в яскраві жіночі костюми вважається не тільки нормою, але обов'язковим атрибутом свята, улюбленим звеселянням для гостей. А ось замовити травесті-шоу на корпоратив - мало не безсоромністю. А адже таких травесті-пародійних колективів у нас чимало, і більшість з них має безліч шанувальників, у тому числі і серед натуралів.
Так, одеський транс-дует з 10-річним стажем «Вишеньки» не тільки тричі визнаний кращим гламур-шоу Одеси, входить в списки кращих PJ-їв, але і в свій час став офіційним обличчям шотландського віскі «Black & White».
Дуже популярний і луганський дизайнер одягу, який в своїх роботах відкрито пропагує гомосексуалізм і сексизм у всіх його формах. Як не дивно, при всій неоднозначності ставлення до провокаційного дизайнера Міші Коптєва в суспільстві, у нього є і чимало прихильниць, які мріють народити дитину від нетрадіціонала.
У Донецьку працює унікальна чародійка-транссексуал. До 17 років вона була хлопцем Дімою, а після операції зі зміни статі стала дівчиною - Олександрою Шепеленко, яка пізніше вийшла у фінал однієї з передач «Битви екстрасенсів». «Мої здібності проявилися ще у 8-річному віці. Вже тоді я вміла «читати» карти, притому, що не вчилася цьому. Можу повернути жінці чоловіка, можу приворожити чоловіка, можу навести порчу», - говорить Олександра.
Операцію їй зробили там же, в рідному Донецьку. «Гормони доведеться приймати до кінця життя, проти щетини використовую лазерну депіляцію раз на рік. Після виписки мене ніхто не зустрічав, на очах у мене були сльози - я не знала, куди мені йти, адже розуміла, що батько-військовий від мене відвернеться. Після цього ми п'ять років з ним не спілкувалися. Я була одружена з капітаном далекого плавання. Він був значно старший, про мене все знав. Але розійшлися через те, що мені хотілося гуляти», - розповідає Олександра.
У Криму проживають близько шести тисяч транссексуалів, і більшість з них боїться розголосу. Про це повідомив один з них - 37-річний Валерій з Джанкоя. За його словами, серед кримських транссексуалів є «впливові люди, які люблять переодягатися в жіноче плаття», але всеі «бояться, що про них дізнаються правду». Говорячи про себе, Валерій зізнався, що й сам змушений вести подвійне життя: вдень він під своїм справжнім ім'ям займається виготовленням елітних меблів, а вечорами під ім'ям Афродіта танцює стриптиз на приватних вечірках. Зараз він п'є жіночі гормони і планує операцію по зміні статі - років через чотири, після якої має намір поміняти паспорт і влаштуватися на роботу, але вже в іншому місті.
Ось так і вирішують свої проблеми незвичайні люди, що народилися не такими, як усі. Одні все життя брешуть і ховаються, інші борються за свої права відкрито і публічно, але і ті, і інші часто дуже нещасні і в своїй боротьбі, і в своєму смиренні.