Керівник управління транспорту Львова пояснив, навіщо місту смуги громадського транспорту

Сьогодні, 14 травня керівник міського управління транспорту Орест Олеськів пояснив, для чого у Львові повинні бути смуги громадського транспорту.

Про це він написав на своїй сторінці у Facebook. Також Оресть Олеськів пояснив читачам, для чого взагалі потрібно робити смуги громадського транспорту у Львові

Громадський транспорт до карантину був основним видом пересування для львів’ян, понад 52% мешканців користується ним, для того, щоб подолати якусь відстань у місті. Тому керівники управління транспорту у Львові пояснив, що смуги громадського транспорту роблять для забезпечення більшої мобільності мешканців міста

Також, за його словами, важливим є фактор ефективного використання найціннішого міського фізичного ресурсу - простору. Адже питання простору у Львові стоїть дуже гостро. Сьогодні громадський транспорт дозволяє перевезти більше людей, потребуючи для цього менше простору. За даними NACTO (Національної асоціації транспортних керівників США), смуга громадського транспорту дозволяє перевезти 4000 - 8000 осіб за годину, у той час як автомобільна смуга 600 - 1800 осіб за годину

На контраргументи львів'ян, щодо відсутності нормального громадського транспорту керівник управління транспорту Львова відповів так: " У Львові немає нормального громадського транспорту. Спершу зробіть нормальний громадський транспорт, а лише тоді виділяйте під нього смуги. Гарний популістичний аргумент. Лише з кінця 2018 року Львів закупив 150 нових великих автобусів (їх в нас 215), 30 добротних вживаних трамваїв із Берліну, 50 нових тролейбусів з кондиціонерами. Зараз готується до закупівлі ще 100 великих автобусів та 10 нових трамваїв (9 вже маємо). Це безпрецендентне оновлення транспорту. Ми говоримо про десятки мільйонів євро інвестицій міста в оновлення рухомого складу громадського транспорту. Чи це не нормальний транспорт, який заслуговує їхати швидко, прогнозовано і безперебійно по смугах громадського транспорту?"

Також Орест Олеськів розповів, що заробіток громадського транспорту прамопропорційно залежить від його швидкості руху. Отже, якщо транспорт їде швидко і без затримок це зменшує оборотне коло маршруту, що призводить до зменшення інтервалу руху між транспортними засобами, що дозволяє тим же ж рухомим складом перевезти більше пасажирів за коротший час. Якщо ж громадський транспорт стоятиме у заторах, то щоб забезпечити нормальний інтервал руху потрібно додавати більше транспортних засобів на маршрут, але це не буде означати, що люди добератимуться швидше до місця призначення. 

До того ж, від швидкості руху громадського транспорту залежить комфорт поїздки у ньому, адже є різниця між тим, що їхати в прогрітому салоні 25 хв, а що годину. Ще одним важливим фактором у Львові є прогнозованість громадського транспорту, яку неможливо забезпечити без спеціальних виділених смуг.

Нагадаємо, що сьогодні мер Львова розповів, коли ймовірно відновлять рух громадського транспорту та відкриють магазину одягу і взуття. 

Джерело інформації: сторінка у Facebook - Орест Олеськів