Львівську маршрутку по GPS знайшли у Південній Америці

Як розповів 12 лютого заступник начальника управління транспорту та зв’язку ЛМР Олег Вілюра, наразі ще не всі системи GPS на маршрутках у Львові працюють коректно. Тестується програмне забезпечення, трапляються помилки.  До прикладу, з його слів, був випадок, коли львівський автобус по GPS знайшли у… Південній Америці. А може, це львівські умільці так постаралися налаштувати пристрій?

 «Це вже режими відладки і тестування системи», – додав Вілюра.

Однак, вважає він, сказати, що GPS-системи наразі себе не виправдали, не можна.

«Насамперед, GPS-системи дали реальну картину кожному перевізнику. Диспетчер перевізника бачить у реальному часі, де перебуває той чи інший автобус. Так, ці системи ще не дали статистики звітів, які потрібні нам і перевізнику, але ж впроваджуємо перший раз».

Він вважає, що GPS потрібні і для перевізників, адже це дозволяє побачити точний час роботи, пробіг і розхід палива.

В. о. начальника управління транспорту і зв’язку ЛМР Олег Засадний додав: «GPS має величезні можливості. Бачимо, що в багатьох містах уже є можливість зі смартфонів подивитися, коли приїде найближчий автобус. Думаю, ці речі постійно вдосконалюватимуться. Але без них ми точно не покращимо швидко сервіс».

На запитання, чи є у львів’ян уже такі можливості, Засадний сказав: «Будуть».

Як повідомлялося, маршрутки у Львові і досі стовідсотково не облаштовані розхваленими GPS-навігаторами.

«Система GPS-навігації повинна пройти етап тестування. На превеликий жаль, перевізники купили програмне забезпечення для обслуговування навігаторів у різних організацій. Зараз  йдеться про те, що ми вимагатимемо від перевізників упорядкування роботи з базами даних в GPS-системах, щоб була відповідність номера маршруту тому номеру автобуса, який на ньому стоїть. Також хочемо запровадити стандартні звіти з GPS-систем, і як кінцевий результат – це, напевно, наступного року, – зведення всіх систем у міський центр управління рухом. Протоколи всіх GPS-систем є відкриті, вони дозволяють обмін даними між різними системами, тож кінцева мета – запровадження GPS-керування з єдиного центру управління транспорту Львова», – розповів Олег Вілюра.