Представники Львівської міської ради багато розповідали, з якими труднощами довелося зіштовхнутися, ремонтуючи площу Двірцеву та вулицю Замарстинівську. Більшість робіт вже позаду, однак це далеко не останні аварійні об'єкти у Львові, які потребують якнайшвидшого втручання. На черзі - Хуторівка, Богдана Хмельницького, Шевченка та інші.
Про це кореспондентові 032.ua розповіла Ірина Маруняк, заступниця міського голови Львова з питань житлово-комунального господарства. З її слів, досвід оновлення вулиці Замарстинівської був украй виснажливим - майже два роки тривали ремонтні роботи.
Проблема на Замарстинівській
"Було дві проблеми", - розповіла Ірина Маруняк, - "перша - це плавуни, з якими ми зіткнулися від вулиці Липинської до вулиці Хімічної. І це ускладнювало прокладання колектора, який був надто великих розмірів (діаметром 1600 міліметрів) для цих умов. Нам доводилося будувати металеві та дерев'яні основи, каркаси. Траплялося, що люди стояли по пояс у воді, щоб прокласти цю трубу".
Інше проблемне питання - будинок майже без фундаменту на вулиці Хімічній. По ньому, внаслідок ремонтів Замарстинівської, пішли тріщини і людей довелось відселити з їхніх домівок. Першочергові роботи вже провели, а подальша доля як будинку, так і його жителів вирішується з усіма інтересантами цієї ситуації.
Щодо наступних вулиць, якими слід зайнятися в першу чергу, Міська рада також вже має план. Перш за все, це вулиці Хуторівка, Богдана Хмельницького, Шевченка. Завершити ремонти також планують на "найгіршій вулиці Львова" Курмановича, яку оновлюють за 71 мільйон гривень. Вулиця Миколайчука - "ми плануємо дійти до Голосківського цвинтаря і там прокласти повністю дорогу. Також думаємо прокласти там контактну мережу та пустити тролейбус". Далі - Чернівецька, Д. Апостола. Це основні об'єкти.
Але давно є потреба також почати ремонт вулиці Степана Бандери. План складається по ходу ремонтних робіт. Ремонтуючи одні дороги, ми одразу будуємо проєкти на інші: наприклад, Вітовського, Героїв УПА та інші дороги.
Нагадаємо, що частину вулиці Замарстинівська 8 січня відкрили для проїзду транспорту. Хоча більшість ремонтних робіт вже завершена, навіть пробний заїзд трамваю протестував мер міста, це ще далеко не кінець. Наприклад, трамвайну колію планують прокласти аж до вулиці Мазепи.