Відтепер поскаржитись на роботу митниці можна онлайн: як це працюватиме

22 листопада Голова Державної Митної Служби Макс Нефьодов розповів про запуск нової онлайн-системи скарг, яка, щоправда, наразі доступна лише в тестовому режимі.

Про це він написав на своїй сторінці у соціальній мережі FB. План, як зазначив Нефьодов, такий. Скарга щодо роботи Нової митниці розглядатиметься до 5 днів із можливістю стежити за статусом заявки. Вся комунікація відбуватиметься виключно в електронному режимі.

Один з пріоритетів, що здається вкрай важливим, - відповідати "спробують людською мовою". Скарги з кожного регіону перенаправлятимуть спеціально відібрані для цього працівники. Статистику та об'єктивність/якість відповідей відстежуватиметься на центральному рівні. 

Втім, Нефьодов одразу попередив, що інструмент створюють для якісного та швидкого реагування на проблеми, а не для скарг в стилі "знизьте мито" чи "розкажіть, як імпортувати білих ведмедей". На таке відповідати просто не будуть.

"З грудня плануємо інтегрувати цей же інтерфейс в спільний Контактний Центр Кабміну, який будує ДмитрийДубилет. Поїхали!", - закінчує пост Нефьодов.

Нагадаємо, що Державна митна служба відкрила доступ до калькулятора митної вартості та платежів при оформленні автомобіля громадян України.

Сервіс працює в тестовому режимі, але вже дозволяє упродовж кількох хвилин самостійно розрахувати, скільки податків потрібно заплатити за ввезення автомобіля з-за кордону та зорієнтуватися щодо вартості транспортного засобу по історичних даних в системі.

Джерело інформації: Макс Нефьодов