14 січня директор підприємства «Hammel Ukraine» Михайло Куценко в малому залі міськвиконкому м. Миколаєва представив на суд керівництва міста обладнання для комплексної утилізації відходів.
Як повідомив директор підприємства, HAMMEL Recyclingtechnik GmbH - це всесвітньо відома компанія, яка спеціалізується на виробництві цього обладнання. Протягом останніх чотирнадцяти років його виробляють і в Україні на заводі в м.Буськ, Львівській області.
Львів'яни запропонували місту Миколаєву комплексну лінію по сортуванню ТБО, яка зможе в рік переробляти 50 тис. тонн твердих побутових відходів. Вторсировина (ПЕТ, пивні пляшки, скло, папір, дерево) відбирається, подрібнюється і фасується. Решта відходи йдуть на поховання. Співвідношення корисного і марного сміття приблизно 30 до 70, ці цифри змінюються в залежності від пори року.
Як стало відомо термін виготовлення - 3 місяці. Вартість такого комплексу 500 тис. євро.
Міський голова Володимир Чайка подякував гостям за пропозицію, зазначивши, що місто розглянуло вже кілька проектів з переробки ТПВ, але поки не зупинилося на певному. Мер доручив своєму заступнику Валентину Гайдаржи вивчити і оцінити проект.
Коротка довідка:
Підприємство «Хаммель-Україна», є однією з 51 філій всесвітньовідомого виробника обладнання для комплексної утилізації відходів HAMMEL Recyclingtechnik GmbH. Компанія HAMMEL Recyclingtechnik GmbH на протязі останніх тридцяти років спеціалізується саме в цій галузі. На протязі останніх чотирнадцяти років це обладнання виготовляється в Україні на заводі у м.Буськ, Львівської області.
Однією з наших розробок, є мобільні комплекси для переробки автомобільних корпусів. Комплекс устаткування для утилізації автомобілів, що випускається на нашому заводі в Україні, має декілька унікальних особливостей:
Технологічна лінія складається з окремих модульних механізмів, що можуть працювати як окремо, так і в інших поєднаннях та режимах;
Гнучке налаштування кожної машини дозволяє змінювати технологію обробки матеріалів в залежності від умов і технічних завдань;
Всі машини, з яких складається лінія, мають автономне управління і власний привід, що робить лінію не тільки зручною в налаштуванні та управлінні, а ще й – першою в світі на 100% мобільною системою для утилізації старих автомобілів.