Через відміну трансферного квитка львівяни вдвічі переплачують за проїзд - депутат

Саботаж чиновниками відновлення трансферного квитка для безкоштовного проїзду до віддалених одне від одного районів міста є нічим іншим, як негласним підвищенням тарифів з боку управління транспорту ЛМР та спробою закріпити цей визиск з львівян через комунального перевізника -АТП №1. Про це  заявив голова постійної комісії інженерного господарства, транспорту та звязку Львівської міської ради Іван Гринда.

За словами депутата, до постійної комісії інженерного господарства, транспорту та звязку Львівської міськради надходять десятки скарг від мешканців міста, у яких люди зазначають про фактичне подвоєння щоденної вартості транспортних послуг для їхнього сімейного бюджету.

«Через те, що чиновники управління транспорту міськради спільно з керівництвом АТП-1 вирішили не відновлювати трансферний квиток, мешканцю вулиці Миколайчука, аби дістатись на роботу на Стрийську, необхідно витрачати понад сто вісімдесят гривень щомісяця. Тобто за елементарним підрахунком ця людина щомісячно додатково сплачує понад дев’яносто гривень внаслідок постійних пересадок на інший маршрут. Аналогічна ситуація з іншими напрямками щоденного переїзду – з кінця вулиці Замарстинівської до Пасічної, від вулиці І. Мазепи до Хуторівки. Зважаючи, що перевізники декларують прагнення підвищити ціну за проїзд до 3-х гривень, щомісячні витрати львівянин різко зростуть до понад 270 грн», - повідомив Іван Гринда.

На вимоги із вказівками про те, що люди переплачують сотні гривень щомісяця на звичайний доїзд до місця роботи, очільники управління транспорту відказують, що їм невигідно організовувати друк трансферних талонів у паперовому форматі, водіям начебто важко перевіряти дійсність квитка, а для АТП №1 таке рішення нестиме значні економічні втрати.

«Також дивує, що фактичне подвоєння тарифів на проїзд на цих маршрутних напрямках значної відстані відбулось за участі саме комунального підприємства, головним завданням якого є, у першу чергу, не отримання прибутку, а задоволення потреб громади міста в перевезеннях. Ми бачимо, як легко та швидко змінюється думка чиновників Садового у тарифній політиці  у серпні 2011 року керівництво управління транспорту ЛМР гучно афішувало нововведення, яке здатне реально заощаджувати кошти мешканців на щоденні переїзди, а тепер ці ж чиновники свідомо опираються відновити власні ініціативи, вказуючи на далеко не першочергові потреби комунального перевізника та нехтуючи добробутом людей. Вочевидь, ці посадовці здатні так само раптово стати на сторону закликів про підвищення тарифів на проїзд до трьох гривень. Натомість ми застосовуватимемо усі передбачені законодавством заходи, аби припинити будь-які намагання утвердити визиск з людей», - додав Іван Гринда.