Упродовж останніх кількох днів соцмережі збурила реклама білизни українського бренду Zhilyova Lingerie, на якій напівоголена модель позує на столі у блакитній залі львівського палацу Потоцьких.
Журналістка 032.ua промоніторила соцмережі та дізналась, як відреагували львів’яни на це відео.
Як повідомляв 032.ua, у хвилинному відеоролику модель, одягнена у жовтий комплект білизни та блакитні панчохи, позує у спокусливих позах на столі посеред блакитної зали львівського палацу Потоцьких. Саме за цим столом періодично відбуваються офіційні зустрічі іноземних делегацій. За кілька днів відеоролик набрав понад 110 тис. переглядів в Instagram і спричинив чималий скандал у мережі Facebook, куди його скопіювали. Зокрема, багато хто вважає неприйнятним те, що таку “вульгарну” рекламу зняли у такій пам’ятці, як палац Потоцьких.
Але якщо одні висловили своє обурення цим відео, назвавши його вульгарним і похабним...
...то інші просто почали жартувати на цю тему.
Та навіть згадали сцену з культового серіалу "Гра престолів", коли царицю Серсею вела коридором ганьби септа Юнелла.
Цікаво про цей скандал висловився львівський журналіст Роман Онишкевич.
А львівський блогер Петро Нек, до прикладу, навіть знайшов фотосесію, на якій доволі відверто одягнена дівчина позує на фоні палацу Потоцьких. Фотосесія датована 2006-м роком, коли галерею ще очолював Борис Возницький. А, нагадаємо, його дочка Лариса Возницька-Разнікова, коментуючи рекламний ролик із блакитної зали, написала: "Добре, що батько не дожив до цього".
Львівський радіоведучий Тарас Гаврик звернув увагу, що ролик озвучений дуетною піснею APES**T американського репера Jay Z та його дружини відомої поп- і соул-виконавиці Beyonce. Цікаво те, що кліп на цю пісню знятий у найвідомішому французькому музеї — Луврі і в ньому теж позують моделі у відвертих образах.
Рекламний ролик зацікавив і журналістів районного видання "ЗОЛОЧІВ.НЕТ", які присвятили цій темі сюжет тривалістю майже 8 хв. Коментувала тему депутатка Львівської облради Мирослава Бабінська, яка засудила і саму рекламу, і керівництво Львівської національної галереї мистецтв, яке допустило таку зйомку у палаці Потоцьких.
"Сказати, що я була шокована — це нічого не сказати, — говорить Мирослава Бабінська. — Мені здавалося, як кажуть у приповідці, що це вже дно, але знизу постукали". А ще вона назвала модель стриптизеркою і різко засудила тематичні фестивалі, які проходять на території палацу — фестиваль сиру і вина, наприклад.
Цікаво те, що після публікації цього сюжету Мирослава Бабінська сама стала героїнею мемів. Зокрема, жартівливі картинки щодо її позиції опублікували на сторінці Друга приватна мемарня.
Додамо, керівники самої галерею пояснили, що не знали деталей зйомки реклами і не були присутні при ній.
***
А як ви вважаєте, чи варто було знімати такий рекламний ролик у палаці Потоцьких?