Вчора, 10 січня відбулося перше засідання комісії з перевірки виконання умов договору автомобільними перевізниками Львова. Комісія, до якої входять представники міського управління транспорту і зв’язку, ДАІ, громадських організацій, визначила, що саме перевірятиме і коли.
«Такими примітивними методами управління транспорту і зв’язку разом із постійною комісією з питань інженерного господарства, транспорту міської ради фактично прикривають власну нефаховість, закорінену корупцію та конкретні інтереси перевізників, а не пересічних пасажирів».- такої думки у інформаційно-правовому центрі «Наше право»,:
З 22 січня до 13 лютого Комісія має намір перевірити чотири підприємства – АТП 14630, ТзОВ «Міра і К», ЛК АТП № 1 та ТзОВ «Фіакр Львів», які впродовж року здійснюють перевезення у Львові відповідно до договорів.
Так, 22-23 січня члени комісії перевірять ЛК АТП № 1, 29-30 січня – АТП 14630, 5-6 лютого – ТзОВ «Фіакр Львів», 12-13 лютого – ТзОВ «Міра і К». Кожне підприємство перевірятимуть упродовж двох днів. Перевірки розпочинатимуться о 5.00.
Микола Жук у коментарі журналістам повідомив, що якщо в результаті перевірки до когось з перевізників виникне критична маса зауважень, буде поставлено питання про розірвання договору. Критична маса зауважень, з його слів, це, перш за все, недостатня кількість ліцензійних карток.
«Кожен із перевізників має випускати 125 машин на маршрути плюс 10% резерву. Це є 138 транспортних засобів, які би мали бути в кожного перевізника. Не говорячи про АТП № 1, бо там більша кількість автобусів», – пояснив він.
«Департамент житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради просить припинити політику подвійних стандартів та скасувати наказ від 21.12.2012 р. №581, яким утворено комісію з перевірки дотримання умов договорів автомобільними перевізниками. Створення цієї комісії загалом не вирішує якості перевезень у маршрутках та дотримання прав пасажирів, а є радше «показухою» в «совєтському» стилі.» висловлюють у пропозицієї до департаменту житлового господарства та інфраструктури ЛМР центр «Наше право»,.
Мешканців Львова вражає «аналітика», яку надали міські чиновники.
«Кількість пасажиропотоку у Львові є настільки низькою, що маршрутні перевезення взагалі є нерентабельними і збитковими, а насправді – йдеться про чергову спробу безпідставного коригування вартості проїзду. Пасажири із часу введення так званої «нової транспортної схеми» так і не отримали очікуване «покращення»: й надалі годинами доводиться чекати на транспорт, їздити в антисанітарних умовах, нюхати сигаретний дим і слухати водійську «попсу», терпіти хамство і свавілля водіїв, шукати графіки руху маршруток на зупинках, яких у природі майже не існує», – наголошує «Наше право».