23 вересня голова правління АТ "Укрзалізниця" Євген Кравцов опублікував у соцмережах інформацію про те, що товариство передало правоохоронцям матеріали щодо мільйонних збитків при закупівлі та постачанні анкерів, якими займається компанія львівських політиків та бізнесменів братів Дубневичів.
У редакцію 032.ua надійшло відкрите звернення від ТОВ НВП «Корпорація КРТ» (національного виробника залізничних скріплень, заснованого Богданом і Ярославом Дубневичами ще 2003 року), яке в свою чергу звинуватило керівництво "Укрзалізниці" у маніпуляціях.
"Ми вважаємо, що такі некомпетентні заяви є лише прикриттям неспроможності теперішнього керівництва АТ «УЗ» в реалізації програми розвитку залізниці та корупційним лобіюванням певних постачальників застарілого та дорогого скріплення", - заявили у "Корпорації КРТ".
За переконанням компанії, щоб перевезення на залізниці були надійними та безпечними потрібно постійно ремонтувати та оновлювати залізничні шляхи: лише цього року мали відремонтувати 271 км колії, а станом на нині, роботи проведені тільки на 98 км. При цьому виробники зазначили, що колії модернізують застарілим радянським способом - болтовими скріпленнями, замість пружних скріплень, як це роблять у Європі.
"Незважаючи на багаторічну співпрацю і тисячі модернізованих колій завдяки пружним скріпленням, виготовленим нашим підприємством, а також незважаючи на укладені угоди за результатами торгів із ПрАТ «Коростенский завод залізобетонних шпал» та ПрАТ «Гніванський завод спецзалізобетону», Правління Укрзалізниці відмовляється від нашої продукції та планує проводити ремонт колій за допомогою застарілих скріплень типу КБ. І це в ХХІ столітті, коли практично всі провідні європейські країни використовують пружні", - повідомили у компанії.
У "Корпорації КРТ" додали, що виходячи з цін на ринку, скріплення типу КБ є й значно дорожчими від їхніх пружних (табличка порівняння цін наведена нижче) - вкладання 1 кілометра колії на скріплення КБ призведе до перевитрати на 815 000 грн.