Львівська компанія Дубневичів звинуватила керівника "Укрзалізниці" у маніпуляціях

23 вересня голова правління АТ "Укрзалізниця" Євген Кравцов опублікував у соцмережах інформацію про те, що товариство передало правоохоронцям матеріали щодо мільйонних збитків при закупівлі та постачанні анкерів, якими займається компанія львівських політиків та бізнесменів братів Дубневичів.

У редакцію 032.ua надійшло відкрите звернення від ТОВ НВП «Корпорація КРТ» (національного виробника залізничних скріплень, заснованого Богданом і Ярославом Дубневичами ще 2003 року), яке в свою чергу звинуватило керівництво "Укрзалізниці" у маніпуляціях.

"Ми вважаємо, що такі некомпетентні заяви є лише прикриттям неспроможності теперішнього керівництва АТ «УЗ» в реалізації програми розвитку залізниці та корупційним лобіюванням певних постачальників застарілого та дорогого скріплення", - заявили у "Корпорації КРТ".

За переконанням компанії, щоб перевезення на залізниці були надійними та безпечними потрібно постійно ремонтувати та оновлювати залізничні шляхи: лише цього року мали відремонтувати 271 км колії, а станом на нині, роботи проведені тільки на 98 км. При цьому виробники зазначили, що колії модернізують застарілим радянським способом - болтовими скріпленнями, замість пружних скріплень, як це роблять у Європі.

"Незважаючи на багаторічну співпрацю і тисячі модернізованих колій завдяки пружним скріпленням, виготовленим нашим підприємством, а також незважаючи на укладені угоди за результатами торгів із ПрАТ «Коростенский завод залізобетонних шпал» та ПрАТ «Гніванський завод спецзалізобетону», Правління Укрзалізниці відмовляється від нашої продукції та планує проводити ремонт колій за допомогою застарілих скріплень типу КБ. І це в ХХІ столітті, коли практично всі провідні європейські країни використовують пружні", - повідомили у компанії.

У "Корпорації КРТ" додали, що виходячи з цін на ринку, скріплення типу КБ є й значно дорожчими від їхніх пружних (табличка порівняння цін наведена нижче) - вкладання 1 кілометра колії на скріплення КБ призведе до перевитрати на 815 000 грн.

Щодо перепродажі готових закладних анкерів, придбаних в Білорусії, у товаристві заявили, що у власних активах вони мають ливарне виробництво, яке виливає анкери закладні типу АЗ-2, АЗ-2.К.

"Так, ми закупляємо якісну сировину в інших країнах, зокрема і в Білорусі, для забезпечення великих об’ємів постачання анкерів для шпальних заводів, яку на спеціальному обладнанні механічно обробляємо, щоб привести до необхідних розмірів та стандартів. Ми запрошуємо пана Кравцова на наше виробництво, щоб він це побачив на власні очі", - додали у "Корпорації КРТ".

Окрім цього, фірма Дубневичів збирається звернутися у правоохоронні органи, щоб попередити спробу перевитрат коштів АТ «Укрзалізниці» на понад 30% на закупівлю застарілих скріплень, що, за їхніми припущеннями, містить корупційну складову. А також - звертається до президента і прем'єра України з вимогою надати оцінку "шкідливим та неефективним діям Правління АТ «Укразалізниця», які завдають збитків залізничній галузі, економіці держави та ставлять під загрозу безпеку перевезень на залізничних шляхах".

Нагадаємо, раніше сайт 032.ua розповідав про проблеми із зупинками громадського транспорту у Львові на Личаківській, які виявили активісти.