Нещодавно активісти ГО "Зручне місто" провели візуальне спостереження на вулиці Личаківській у Львові та виявили недоліки зупинок громадського транспорту, які здебільшого не відповідають встановленим нормам. Львів'яни вимагають переробити зупинки.
Як розповів у коментарі для 032.ua голова ГО "Зручне місто" Юрій Тер-Арутюнян, на деяких зупинках одночасно може поміститись лише один 12-метровий автобус (МАЗ або "Електрон"). Але у випадку вулиці Личаківської, посадковий майданчик має становити не менше 35 м, щоб прийняти одночасно трамвай (18 м) та автобус (12 м) або два автобуси одночасно.
"Нормально зроблені зупинки Богдана Котика і Мечникова, решта – або закороткі, або мають занизький бордюр посадкового майданчика. На фото видно зупинку "Автостанція №6", де кишенька, шириною 1 метр та довжиною 10 метрів, не вміщає жоден автобус, вона там абсолютно зайва. Така ж ситуація навпроти Військового госпіталя – зупинка може вмістити лише один автобус, метрова кишеня нічого доброго не дає, половина загороджена парканом", - пояснив активіст.
Загалом на Личаківській є по сім зупинок в кожну сторону. У "Зручному місті" пропонують ліквідувати напівкишені та позрізати паркани на зупинках (там, де вони є). Громадська організація збирається надіслати листа з відповідними пропозиціями на адресу Личаківської районної адміністрації.
Аби водії приватних автомобілів не зловживали простором, що звільниться після ліквідації парканів, рекомендують встановити стовпці на деякій відстані від бордюра (як на проспекті Свободи біля Оперного театру та на вулиці Дорошенка). Таким чином буде зручно робити посадку-висадку пасажирів з громадського транспорту, а приватні авто не забиратимуть простір у пішоходів.
Нагадаємо, раніше у Львові протестували систему "спарених" трамваїв. Водії електротранспорту висловились проти запуску подвійних вагонів на вулицях міста.
Фото: ГО "Зручне місто"