“Сміттєві кошти”: скільки Львівська міськрада витратила на вивезення ТПВ

Два роки тому Львів “потонув” у тоннах сміття, яке з вулиць не вивозили місяцями. У зв’язку з критичною ситуацією, у місті уклали меморандум про співпрацю між Львівською міською та облрадою і облдержадміністрацією, згідно з яким ЛОДА взяла на себе функції вивезення ТПВ зі Львова. Проте дотації на ці послуги виплачували з міського бюджету Львова.

Кореспондент 032.ua вирішив з’ясувати, скільки Львівська міськрада витратила на вивезення ТПВ.

Як розповів у відповіді на інформаційний запит журналіста 032.ua заступник міського голови Львова з питань ЖКГ Сергій Бабак, з 1 квітня 2017 року по 30 червня 2017 року Львівська міська рада витратила 66 226 763 грн на відшкодування фірмам-перевізникам ТПВ наданих послуг з вивезення сміття. А з 1 липня 2017 року до 1 квітня 2019 року з міського бюджету Львова у вигляді субвенцій Львівському обласному бюджету виділили 525 млн грн на вивезення сміття за межі міста та інші додаткові послуги, пов’язані з вивезенням та утилізацією відходів.

Також у відповіді на інформаційний запит зазначили, що поки Львівська мерія не буде перебирати на себе функцію з вивезення сміття. До 30 червня 2019 року питанням збирання, зважування, вивезення, зберігання та захоронення твердих побутових відходів займатиметься Львівська обласна державна адміністрація.

Відтак, скоро закінчується термін дворічної співпраціЛьвівської міськради та Львівської облдержадміністрації щодо вивезення ТПВ зі Львова, проте у місті досі немає ні полігону, ні сміттєпереробного заводу.

Нагадаємо, у п’ятницю, 12 квітня, вісім міст підписали Меморандум про співпрацю задля облаштування регіонального полігону для захоронення відходів. Серед них Львів, Борислав, Дрогобич, Трускавець, Пустомити, Східниця, Новий Розділ та Городок. Згідно з документом, земельну ділянку під полігон повинна виділити обласна рада. Усі витрати, пов’язані з будівництвом і облаштуванням сміттєвого полігону, візьме на себе Львівська міська рада.