У місті Лева оновили бренд-бук, який не змінювався ще з 2012 року.
Відповідне рішення прийняли сьогодні, 22 березня, під час засідання виконавчого комітету, інформує 032.ua.
Оновлення логотипу полягає у графічній зміні п’яти веж – тепер вони стануть “стрункішими”, а також додали тематичні піктограми, що відображають життя Львова.
Джерело візуалізації: ЛМР
Чинний міський голова Львова Андрій Садовий доручив підготувати розпорядження щодо терміну, до якого усі міські установи мають почати використовувати новий бренд-бук міста.
Нагадаємо, 31 січня Львівщина отримала новий бренд-бук, в який увійшли логотип та слоган. Бренд Львівщини створювали близько року. Проте мешканці Львова та області не зрозуміли значення нового логотипу і розгорнули навколо нього баталії, лого активно обговорювали в соціальних мережах.