Люблять чи нарікають: що думають львів’яни про своє місто, - ЦИФРИ

Уже вчетверте соціологічна агенція “FAMA” спільно із КУ “Інститут міста” провела соціологічне дослідження на тему того, що думають львів’яни про своє місто, стан інфраструктури, сервіс та умови проживання у ньому.

Кореспондент сайту 032.ua пропонує коротко ознайомитися з найцікавішими  результатами дослідження.

Благоустрій

Більшість львів’ян (67%) задоволені рівнем освітлення магістральних вулиць міста, багато мешканців (45,1) не нарікають і на кількість дитячих майданчиків. Втім, третина (31,6%) жителів Львова вважають, що вони могли би бути і в кращому стані.

Серед іншого, львів’яни невдоволені станом відкритих водойм (55,1%), контролем за безпритульними тваринами (44,6%) та відсутністю спеціалізованих місць для вигулу домашніх тварин (43,6%).

Велику частину львів’ян не задовільняє якість повітря (45,5%), рівень шумового забруднення у місті (45,4%) та недостатня кількість смітників на вулицях міста (41,1%).

Найнижче львів’яни оцінюють інклюзивність простору у Львові: 80% опитаних вкрай незадоволені пристосованістю маршруток до потреб маломобільних груп людей та  більше половини (64% та 58%) - тролейбусів і трамваїв.

Трохи зросла (до 30,5%) частка задоволених умовами для сортування сміття та наявністю різних контейнерів для відходів, при цьому абсолютна більшість (70%) львів’ян вказали, що сортують сміття.

Транспорт

Щоденно велика частина (38%) мешканців Львова користується автобусами, ще частина (18%) трамваями, найменше людей обирають тролейбуси (8%). При цьому, половина львів’ян, які користуються громадським транспортом, не задоволені вартістю проїзду в маршрутках, культурою поведінки водіїв і ще третина - транспортним сполученням у місті.

Майже половина львів’ян використовує для пересування містом власний автомобіль чи авто компанії, в якій працює, а щодня на вулиці міста виїжджає 17,1% з них. Автомобілісти задоволені кількістю АЗС (63,3%), роботою світлофорів (42,5%), періодичністю розташування пішохідних переходів (41,6%), а ось найбільші проблеми вбачають у недостатній кількості паркомісць (67,4%), неякісному дорожньому покритті (46,1%) та логіці дорожніх розв’язок (33,2%).

Окрім цього, кожен п’ятий львів’янин має велосипед. Половина з цієї категорії мешканців задоволена якістю велопокриття та кількістю станцій прокату двоколісного транспорту.

Ті ж мешканці, які найчастіше ходять пішки, задоволені кількістю та справністю світлофорів (62% і 59%, відповідно), і наземних переходів (60%). Але майже кожен другий вбачає проблему у надлишку автомобілів, які хаотично паркуються на тротуарах.

Толерантність

Ця тема - одна з найбільш гострих для львів’ян. Більше половини мешканців міста не проти підтримувати дружні відносити з людьми із набутою (55%) чи вродженою (52%) інвалідністю (вадами) та з людьми, які мають когнітивні розлади (синдром Дауна, ДЦП та ін, 47%). На останньому місці - переселенці з окупованих територій АР Крим (46%).

У антирейтингу львів’ян є люди, які для збагачення порушують закон (їх нетолерує 42% містян), роми (32%), представники ЛГБТ-спільноти (30%), далі - громадяни РФ (23%) та радикальні політсили або громадські рухи (19%).

Благополуччя львів’ян

Більшість мешканців Львова (75%) не планують переїжджати зі свого міста, хоч менше половини з опитаних (48%) задоволені психологічним кліматом у Львові. При цьому, абсолютна більшість (88%) опитаних почуваються щасливими.

Незмінною залишається лояльність мешканців до свого міста: 75% опитаних задоволені своїм життям у Львові, стільки ж вважають, що Львів стає все кращим із часом.

Майже усі опитані львів’яни (більше 90%) зазначили, що люблять своє місто та пишаються тим, що вони тут живуть. Окрім цього, велика кількість містян (80%) переконана, що Львів - найкраще місто для них.

Окрім цього, мешканців міста розпитали про те, як вони люблять проводити вільний час: найчастіше (60%) львів’яни їздять за місто, переглядають фільми вдома (58%), дивляться телевізор (59%), шукають інформацію в інтернеті (56%) та байдикують (49%).

Довідково:  Соціологічна агенція “Fama” – інноваційна дослідницька компанія, яка спеціалізується на проведенні соціологічних досліджень для міжнародних фондів, державних органів, комерційних структур, громадських організацій та політичних партій.

Своє четверте дослідження щодо якості життя у Львові реалізували методом опитування “face2face” у серпні - вересні 2018 року. Вибірка становить 1200 мешканців Львова, відсоток похибки становить не більше 0,6 - 2,8%.

Нагадаємо, раніше мер Львова Андрій Садовий доручив своїй улюбленій фірмі провести соціологічне дослідження серед львів'ян.

Фото на головній: Андрій Олійник

Повне або часткове копіювання матеріалу забороняється і вважається порушенням авторських прав