Протягом трьох місяців у маршрутках з’являться контролери-кондуктори

На одному із львівських автобусних маршрутів, які обслуговує комунальне АТП-1, впродовж найближчих кількох місяців з'являться кондуктори-контролери.

Про це у коментарі кореспонденту 032.ua розповів радник міського голови, заступник директора департаменту житлового господарства та інфраструктури ЛМР Андрій Білий.

За словами посадовця, контролерів-кондукторів запровадять на випробувальний термін впродовж трьох місяців лише на одному маршруті.

Таке рішення зумовлене наявністю пасажирів, які не оплачують вартість проїзду та їдуть у транспорті «зайцем». Таким чином планують підрахувати кошти, які має отримувати перевізник при оплаті послуги всіма пасажирами і тоді вже вирішуватимуть, чи буде фінансово вигідно впроваджувати кондукторів-контролерів на постійній основі.

«На жаль, це буде працювати за радянською системою з наявністю кондуктора. Тобто буде один кондуктор-контролер в кожному автобусі на маршруті, які будуть фактично збирати кошти за оплату та видавати квитки», - пояснив Андрій Білий.

Читайте також: З березня львів’яни зможуть отримувати субсидію готівкою.

Раніше, під час обговорення, депутат міськради Львова та голова спільноти «Варта-1» Ігор Зінкевич запропонував встановити в салонах міських автобусів компостери. Проте за словами Андрія Білого, так вирішити проблему через діюче законодавство неможливо.

«Можливо, більш рентабельно було би поставити компостери, але у нас є різниця в законодавстві. В автобусному транспорті контролеру фізично не дозволяється виписати штраф. Якщо брати за порівняння «Львівелектротранс», то є окреме законодавство для електричного транспорту міського і автомобільного типів. Відповідно, ми маємо працювати згідно з нормами законодавства і шукати рішення в інший спосіб», - зазначив заступник міського голови.

В яких саме автобусах працюватимуть контролери-кондуктори наразі невідомо.

Читайте також: В автобусах Львова з'являться кондуктори-контролери: коли це станеться і як вони працюватимуть.

*ПОВНЕ АБО ЧАСТКОВЕ КОПІЮВАННЯ МАТЕРІАЛУ БЕЗ ПИСЬМОВОЇ ЗГОДИ РЕДАКЦІЇ ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ.