Нещодавно "Львівавтодор" оголосив тендер на розробку, впровадження та обслуговування автоматизованої системи оплати проїзду у громадському транспорті Львова.
Оскільки у львів'ян виникло багато запитань щодо проведення відкритих торгів, чиновники Львівської міськради опублікували роз'яснення на офіційній сторінці у Фейсбуці, присвяченій впровадженню е-квитка, - передає 032.ua.
Чому так довго?
"У цьому проекті ми пов'язані з Європейським банком реконструкції та розвитку, який фінансує проект. А у нас, хто платить, той і музику замовляє. Тому ми проводимо все згідно з вимогами банку, і без консультантів, які приступили до роботи в кінці грудня 2017, ми не могли рухатись далі. А також ЄБРР вирішив на нас зробити зразковий проект і досить довго перевіряв нашу документацію із залученням в тому числі незалежних експертів", - пояснили на сторінці "Електронного квитка".
Це новий тендер?
Ні, це не новий тендер. У місті запевняють, що це продовження процедури закупівлі, що була оголошена на сайті ЄБРР 29 березня 2017 року.
Як щодо 17 компаній, які беруть участь в тендері?
17 компаній зголосились на участь у попередній кваліфікації тендеру. Станом на нині, проводиться етап технічної оцінки, на якому вирішились не обмежуватись цим переліком компаній та зробили наступний етап закупівель (технічну оцінку) відкритим для всіх. Основний мотив: з моменту оголошення попередньої кваліфікації, на європейському ринку з'явилися нові компанії, що також виробляють АСОП у варіанті, який підходить Львову.
Проекту досі немає?
"У нас є проект, в якому розписані всі складові системи. У нас є технічне завдання, яке містить біля 400 вимог до побудови системи. Але кожен постачальник повинен із своєї лінійки виробів підібрати комплектуючі, які б відповідали нашим вимогам і скласти з них цілісне рішення, яке доповнити новим програмним забезпеченням. Це і є розробка в розумінні нашого тендеру", - додали на сторінці е-квитка у Фейсбуці.
Читайте також: "Розумний"Львів: 10 ознак прогресивного міста
Нагадаємо, у листопаді 2016 року у Львові підписали угоду про кредитне фінансування впровадження е-квитка на 10 млн євро. Торік "Львівавтодор" підписав контракт з компанією "iC consulenten" (Австрія) щодо спільної роботи в рамках проекту впровадження електронного квитка. А взимку цього року оголосили конкурс на назву системи електронного квитка. Серед майже 200 запропонованих варіантів обрали назву «Leo Card».