Минулого тижня відбулося чергове засідання Громадської ради при управлінні транспорту Львівської міськради, де прийняли низку важливих рішень.
Як повідомили представники громради у соцмережах, на засіданні розглянути питання висоти платформ на зупинках громадського транспорту, - передає 032.ua.
За результатами обговорення, вирішили звернутися до управління інженерного господарства з проханням привести висоту платформ у відповідність до ДБН та зійшлись на тому, що у подальшому при будівництві платформ не повинні порушувати державних норм.
Окрім цього, на засіданні підняли тему облаштування сантехнічних комплексів для водіїв на кінцевих зупинках громадського транспорту.
Читайте також: Вулиця Руданського у Львові стане пішохідною: стартував капремонт, - ФОТО, ВІЗУАЛІЗАЦІЯ
"Оскільки зупинки перебувають на балансі різних структур (райадміністрації, "Львівелектротранс" тощо), встановлення таких комплексів може бути ускладненим. Вирішили до наступного засідання напрацювати пропозиції щодо можливих варіантів рішення проблеми", - зазначили в Громадській раді.
Нагадаємо, що одразу після придбання Львовом вживаних берлінських трамваїв, у яких двері відчиняються назовні, розгорілися активні дискусії щодо подальшого використання цих вагонів. У міській раді планували змінити самі двері (а потім сказали, що взагалі нічого не мінятимуть), тоді як представники громадськості наголошували на необхідності привести висоту платформ до норм. Пізніше львів'янин Юрій Тер-Арутюнян разом із колегами з ГО "Зручне місто" дослідили підвищені посадкові платформи та довели, що вони не відповідають ДБНам.
Фото: Данило Васильчак