Днями на сайті Єдиної системи місцевих петицій було зареєстровано документ, у якому Володимир Кубіцький вимагає від чиновників запустити комунальний автобусний маршрут по вулиці Пасічній, на якому би курсували великогабаритні автобуси, - передає 032.ua.
"Існує декілька варіантів прокладання маршруту. Головне - щоб він транспортно поєднував вулиці Зелену і Личаківську через вулицю Пасічну, тобто поєднав Пасічну з трамваєм і тролейбусом", - зазначив автор петиції.
Свою вимогу чоловік аргументує тим, що вулиця Пасічна є магістральною, загальноміського значення. Через цю вулицю, зі слів Володимира Кубіцького, громадським транспортом мали би пересуватися близько 80 тисяч мешканців з районів Майорівки, самої Пасічної, вулиць Лисинецької, Дж. Вашингтона, частково - з Винник, вул. Личаківської і Тракту Глинянського.
"Мали б діставатись, але у більш-менш людських умовах дістатись можливо лише поза годинами «пік». Тобто ні на роботу, ні з роботи ви не доїдете, так само не доїдете і до Пасічної з Сихова, центральної частини Львова та інших районів. Причина очевидна - по вул. Пасічній, як відомо не курсують ні трамваї, ні тролейбуси, ні великогабаритні автобуси, немає жодного комунального маршруту громадського транспорту. Курсують лише малогабаритні «маршрутки» приватних перевізників, які у народі, на жаль, справедливо і влучно називають скотовозами", - наголосив автор петиції.
Читайте також: Із жовтня заклади первинної медичної допомоги Львова фінансуватимуться по-новому
Пан Кубіцький додав, що у маршрутці, яка розрахована на перевезення 22-ох пасажирів їздить по 45 і більше людей.
"Про поїздку з дитячим візком і згадувати нічого. Коли пасажирів менше, тоді майже немає і маршруток, після 20 год. 30 хв. на маршрутку розраховувати не варто. Ситуація є критичною і була практично такою ж і до 2016 року, коли розпочався ремонт вул. Личаківської", - зазначив чоловік разом із вимогою запустити великі автобуси по вулиці Пасічній у Львові.
Станом на нині, петицію підтримало 10 львів'ян. Зазначимо, що для того, аби петицію розглянули у Львівській міській раді, вона повинна набрати 500 і більше підписів місцевих мешканців. Проголосувати за вимогу можна за посиланням.