Львів потерпає від заторів і «світлофорного» хаосу

Минуло «Євро-2012», у місті немає масового ремонту доріг, а заторів на вулицях значно побільшало.

Вже декілька днів не працює жоден світлофор на складному перехресті Коперника–Сахарова–Гвардійська–Вітовського. Така ж ситуація на перехресті пр. Чорновола–вул. Під Дубом. У час пік утворюються довжелезні корки на перехресті вул. Чупринки–Бандери, на вул. Городоцькій у районі ТЦ «Метро» та поблизу «Мотозаводу». І це лише окремі ілюстрації того, що місто паралізоване, зазначає IA ZIK.

«Хто у Львові відповідає за роботу світлофорів? Чому вони не приймають жодних дій для вирішення ситуації? Чому ніхто навіть не говорить про ці проблеми? Невже всім байдуже? Як вирішується проблема заторів у місті?», – з такими запитаннями до редакції звертаються мешканці.

За коментарем щодо ситуації IA ZIK звернулася у ВДАІ міста Львова.

Як пояснила старший інспектор групи профроботи міської ДАІ Людмила Ліб, за роботу світлофорів у місті відповідає управління інженерного господарства Львівської міськради.

«Щодо несправності світлофора на перехресті Сахарова–Гвардійська–Коперника, повідомлення було давно надіслано в управління інженерного господарства Львівської міськради. Там є якісь технічні проблеми щодо роботи світлофора. Щодо світлофора на перехресті вул. Чорновола–Під Дубом, він не працює через ДТП, яке сталося уночі з 30 вересня на 1 жовтня, коли водій «Таврії» в’їхав у світлофорний об’єкт, і він був повністю пошкоджений. Про цю ситуацію також знають комунальні служби», – повідомила Ліб.

За її словами, причина заторів у Львові – великий наплив транспорту.

«П’ять років тому у Львові було зареєстровано 90 тисяч одиниць транспортних засобів, зараз 180 тис. Це без врахування транзитного транспорту», – зазначила Ліб.

«Зараз є дуже велика кількість транспорту, вулиці міста не можуть пропустити таку кількість транспортних потоків. Тому у час пік утворюються корки. Така ситуація на перехресті вул. Чупринки–Бандери, на виїзді зі Львова біля «Метро». Там працюють світлофорні об’єкти. Ми ці всі ситуації щодо корків знаємо, світлофорні об’єкти, у принципі, всюди є. На даний момент ми маємо дуже велику кількість транспорту», – пояснила інспектор ДАІ.

На думку Ліб, ситуацію можна було б змінити, якби у Львові нормально працював громадський транспорт. «Якщо працював би нормально громадський транспорт, більшість людей залишили б свої авто і їхали собі громадським транспортом», – вважає інспектор ДАІ.

Вона зазначила, що затори – це не лише проблема Львова. «Великі мегаполіси потерпають від корків. Це є глобальна проблема, це не є проблема одного міста», – сказала Ліб.