Львівська облдержадміністрація погодила схеми руху більшості приміських автобусів, що курсують Львовом.
Решту обіцяє погодити за два-три тижні. Про це сьогодні під час прес-конференції повідомив начальник управління розвитку інфраструктури ЛОДА Володимир Корпан.
Він зазначив, що влада Львова займає неконструктивну позицію, бо вимагає, щоб давно затверджені приміські маршрути їздили лише до найближчої автостанції. Але такі маршрути є економічно невигідними для перевізників. Загалом 14 приміських маршруток заїжджають на територію міста.
За словами Корпана, частина львівських маршрутів не має дозволів на роботу поза межами обласного центру. Це стосується автобуса №3а, кінцева зупинка якого є за межами Львова.
Начальник управління розвитку інфраструктури ЛОДА також наголосив, що з введенням в дію нової транспортної схеми виникла гостра проблема транспортного забезпечення жителів прилеглих до міста сіл. Адже тисячі людей тепер мають проблеми із добиранням до Львова. А деякі села взагалі залишились без нормального автобусного забезпечення.
«Якщо раніше до нас курсували понад 10 маршрутів, то тепер лише 4», - поскаржився сільський голова Сокільник.
У селах Сороки-Львівські, Ямпіль та Муроване ще гірша ситуація, бо з одного боку тисячі людей їдуть до Львова на роботу, а з іншого – навпаки - в ці села їдуть люди на роботу зі Львова, бо там розташовані ТЕЦ та ДБК.