У Львові нелегально працюють кілька автостанцій: як це можливо?

Впродовж останнього місяця в інформаційному просторі Львова постійно виникають чути про те, що кілька автостанцій нашого міста, які приймають приміські автобуси, працюють незаконно. Сайт 032.ua вирішив розібратись з цією ситуацією.

Які автостанції у Львові працюють незаконно.

За останньою інформацією, нелегальними автостанціями в місті є одразу чотири: АС “Двірцева”, яка розташована на площі навпроти головного залізничного вокзалу, АС №5 на вулиці Зеленій, яка приймає автобуси Ходорівського та Перемишлянського напрямку, АС №3, що на вулиці Петлюри та АС “Західна”, на вулиці Городоцькій.

Чому автостанції визнали нелегальними?

Причини є різними. Наприклад, діяльність АС на площі Двірцевій у жовтні цього року заборонив Львівський апеляційний адміністративний суд. Однак власник автостанції оскаржив рішення у Вищому адмінсуді України. Розгляд касації станом на сьогодні ще триває, а автостанція продовжує працювати. 

А вже за місяць стало відомо, що Державна служба України з безпеки на транспорті позбавила атестації ще 2 автостанції у Львові: АС №3, що на вулиці С. Петлюри і АС «Західна», що на вулиці Городоцькій.

Як розповів кореспонденту нашого видання в.о. начальника відділу організації пасажирських перевезень Державної служби України з безпеки на транспорті Іван Тришкалюк, ці  автостанції втратили атестат після перевірки спеціальної комісії, яка виявила значні недоліки в роботі АС.

Так, на автостанції “Західній” спеціалісти “Укртрансбезпеки” виявили відсутність камер схову для ручної клажі багажу, платформ для посадки/висадки пасажирів, кас, пристосованих для маломобільних осіб та інше. Схожі проблеми були виявлені й на автостанції, що на вулиці Петлюри.

Чи працюють наразі ці автостанції.

Жодна із автостанцій, свою роботу не зупинила. Втім, нічого дивного в цьому немає, адже кінцеве рішення щодо діяльності АС приймає не Держслужба з питань безпеки на транспорті.

Так, за словами Тришколюка, право на відкриття чи закриття автостанцій належить компетенції органам місцевої влади.

“З нашого боку ми проінформували органи місцевого самоврядування про те, що цим автостанціям анульовано свідоцтво про атестацію. Відповідно, допоки в обласній адміністрації не вирішать відкликати звідти перевізників, вони будуть там працювати”, - сказав Тришколюк.

Водночас, у Львівській ОДА нам підтвердили факт отримання листа від “Укртрансбезпеки”. У свою чергу, обласна влада 30-го листопада  скерувала лист на їм’я міського голови Львова Андрія Садового, з вимогою визначити кінцеві зупинки на території міста з метою забезпечення належної якості послуг, які будуть отримувати паажири приміських та міжміських сполучень.

“Відповіді від Андрія Садового ми досі не отримали”, - сказав т.в.о директора департаменту дорожнього господарства, транспорту та зв’язку Львівської ОДА Роман Кокотайло.

Тоді, чому ж автостанції продовжують працювати? Як виявилося, відповідь на це питання доволі проста.

“Вони не здійснюють касово-станційне обслуговування, тобто там не продають квитки. Там цього не роблять. Немає жодного дозвільного документу на ліквідацію, закриття, демонтаж. Є просто анульований сертифікат, який не надає права здійснювати станційно-касове обслуговування”, - розповів Роман Кокотайло.

Нагадаємо, що восени 2016 та 2017 років, міська влада Львова погодила з ЛОДА рішення про те, що приміські маршрути зупинятимуть на АС№3 та АС "Західна", а не на площі Двірцевій.

Читайте також на нашому сайті: 

ТОП-5 музичних гуртів, родом зі Львова.