Днями львівський активіст, голова організації «Львів’яни за електротранспорт» Антон Лягушкін окреслив основні транспортні проблеми міста та можливі шляхи їхнього вирішення.
Про це повідомляє кореспондент сайту 032.ua із посиланням на сторінку Лягушкіна у Фейсбуці.
По-перше, активіст акцентує увагу на тому, що громадський транспорт повинен бути прибутковим, аби залучити інвесторів. Зараз же, з його слів, спостерігається відтік власників автобусів, які працювали на умовах оренди, із міських маршрутів на обласні.
«Симптоматичний той факт, що потужне АТП-14631 взагалі не бажає брати участь у конкурсі на пасажирські перевезення по місту. А ті міські перевізники, які обслуговують обласні маршрути, в першу чергу забезпечують випуск машин на приміські маршрути... Хоча, якщо розглядати тарифи і пасажиропотоки, саме обласні ніби-то мали бути збитковішими...», - говорить Антон Лягушкін.
Відтак, пропонується створити дві системи громадського транспорту - масовий комунальний транспорт (трамвай, тролейбус, автобус) і допоміжний (приватний - маршрутки). Разом із тим, активіст допускає можливість самостійного встановлення приватними перевізниками тарифу на перевезення.
По-друге, пропонується змінити стратегію із закупівлі нового транспорту на закупівлю надійного вживаного.
«Таким способом, наприклад, пішов Тернопіль, а потім й Івано-Франківськ. Закупівля "євро-б/в" дасть можливість "закрити" проблему із нестачею рухомого складу на років 8 — 10», - пояснює Антон Лягушкін.
По-третє, болючою темою є нестача обслуговуючого персоналу в депо та автопарках. Для її вирішення пропонується скеровувати бюджетні кошти на ремонт приміщень і заміну обладнання депо, створення там ідальних умов для персоналу, а також зарплату за ринковими цінами.
По-четверте, активіст висуває ідею того, щоб транспорт заробляв сам на себе. Для цього, на його думку, слід «урізати» пільги для пенсіонерів та встановити диференційований тариф.
«Найнижчним він має бути із 6-00 до 20-00, коли пасажирів багато і відповідно великою є заповненість комунального транспорту, у вечірні години (із 20-00 до 24-00 має діяти підвищений тариф (менший пасажиропотік), найвищим він має бути у нічні години (із 00-00 до 6-00). Завдяки цьому можна зацікавити перевізників виконувати вечірні рейси у повному обсязі», - вважає Анто Лягушкін.
По-п’яте, пропонується припинити боротьбу із приміськими маршрутами, прикриваючись "Постановою Кабміну №176".
«Окремо потрібно розглядати питання із організацією дорожнього руху, яке теж є компетенцією Управління транспорту. На мою думку, при УТ має бути створено науково-експертну раду із науковців "Львівської політехніки", "Містопроекту", а також представників перевізників, яка б проводила оцінку (а за необхідності - моделювання) всіх пропонованих змін в організації дорожнього руху. В нинішньому вигляді Міська комісія з безпеки дорожнього руху є абслютно неефективним органом, який є залежний від думки кількох осіб», - резюмував активіст.
Нагадаємо, 16 жовтня, у вихідний день, на дорогах Львова недорахувалися автобусів: зранку їх курсувало менше половини, а під вечір виявилось, що на деяких маршрутах транспортних засобів не було взагалі.
Разом із тим, місто досі шукає фахівця, який би вивів Львів із транспортного колапсу.
Читайте також:
Андрій Садовий зібрався на мітинг під Верховною Радою.
Львів’яни взяли участь у масштабному Марші на захист тварин. Фоторепортаж.