Львівська МАН в ТОП-5 серед областей України

Львівська обласна Мала академія наук за результатами ІІІ етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України зайняла 4 місце серед областей України.

 Про це повідомила прес-служба Львівської ОДА.

 Фінальний етап конкурсу-захисту відбувся в 60 секціях 11 наукових відділень майже за всіма напрямами природничих, гуманітарних і суспільних наук. Участь у фіналі взяли 1 273 найкращі представники територіальних відділень Малої академії наук з усіх областей України, що стали переможцями регіональних етапів конкурсу-захисту. Цьогорічний етап конкурсу ознаменувався відкриттям нових секцій у відділеннях філології та мистецтвознавства, хімії та біології. Окрім того, на базі історико-географічного відділення створено два нові відділення: історії та наук про Землю.

 На ІІІ етапі Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України призові місця і додаткові бали при вступі до ВНЗ отримали 35 вихованців Львівської обласної Малої академії наук. Також серед випускників цього закладу – 9 стипендіатів Президента України.

 Члени журі, більшість із яких має багаторічний досвід роботи з учнівськими науково-дослідницькими роботами та в предметних комісіях конкурсу-захисту, одностайно відзначили високий рівень наукових робіт учасників конкурсу, значний ріст самостійності, оригінальності, новизни досліджень, підвищення рівня організації і технічного забезпечення конкурсу.

 Довідка:

 Всеукраїнський конкурс-захист науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України проводився під егідою Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України.

 Організаторами виступили Національний центр «Мала академія наук України», Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді та Український державний центр туризму і краєзнавства учнівської молоді.

 Метою проведення конкурсу-захисту є духовний, творчий, інтелектуальний розвиток учнівської молоді, створення умов для формування інтелектуального потенціалу нації.