На сервісі електронних петицій громадян до Львівської міської ради з’явилась перша відповідь від мерії.
Про це повідомляє сайт міста Львова 032.ua.
Так, у середу, 16 березня, начальник управління транспорту та зв’язку Віктор Щир відповів на електронне звернення щодо запровадження е-квитка у громадському транспорті.
Петиція була зареєстрована 23 лютого цього року і зібрала 1 364 підписів від львів’ян, з необхідних 1 000.
І нарешті, 16 березня, львів’яни отримали першу відповідь на своє електронне звернення. Так, у своєму коментарі Віктор Щир зазначив, що петиція була розглянута з представниками "Львівавтодору" після чого її передали до постійної комісії з питань транспорту.
На переконання чиновника, практичну реалізцію цього проекту можуть завершити до лютого 2018 року.
Нагадаємо, що сервіс електронних петицій запрацював у Львові наприкінці лютого цього року.
Читайте також на нашому сайті: львів’яни просять встановити освітлення у мікрорайоні Рясне-1