Сьогодні рішенням виконавчого комітету Львівської міської ради затверджено зміни до порядку підготовки і розміщення реклами соціальних програм. Про це повідомили в прес-службі ЛМР.
За словами завідувача сектору внутрішньої промоції відділу промоції міста управління інформаційної політики та зовнішніх відносин ЛМР Леся Гудима-Місеюк, метою прийняття рішення є вдосконалення порядку підготовки та розміщення реклами соціальних програм, оскільки за відсутності цих змін соціальна реклама часто подавалась із запізненням, що приводило до неефективного використання рекламних площин у місті.
Для погодження розміщення соціальної реклами лист з описом програми та макет соціальної реклами подається в управління інформаційної політики та зовнішніх відносин департаменту «Адміністрація міського голови».
Проект макета реклами надсилається електронною поштою на адресу promo@city-adm.lviv.ua.
Джерело фото: pileofphotos.com