Бах vs Брамс - двобій музики двох геніїв. Чиї твори більше вразять вас? Прелюдії Баха чи хорали Брамса? Оберіть свого улюбленця у світі органної музики у концерті солістки Органного залу Євгенії Бельмас.
Євгенія Бельмас - орган
Й.С.Бах - Прелюдія та фуга до мінор, BWV546
Й.С.Бах / А.Вівальді - Концерт ре мінор
Й.С.Бах - Педальна вправа соль мінор
Й.С.Бах - Прелюдія
Й.С.Бах - Прелюдія та фуга до мінор BWV549
Й.С.Бах - Фантазія та фуга до мінор BWV562
Й.Брамс - Хорал "О, любий Ісусе" ("Herzliebster Jesu")
Й.Брамс - Хорал "О світе, тебе я мушу лишити" ("O Welt, ich muß dich lassen")
Й.Брамс - Прелюдія та фуга ля мінор
Й.С.Бах / А.Вівальді - Концерт ре мінор
Й.С.Бах - Педальна вправа соль мінор
Й.С.Бах - Прелюдія
Й.С.Бах - Прелюдія та фуга до мінор BWV549
Й.С.Бах - Фантазія та фуга до мінор BWV562
Й.Брамс - Хорал "О, любий Ісусе" ("Herzliebster Jesu")
Й.Брамс - Хорал "О світе, тебе я мушу лишити" ("O Welt, ich muß dich lassen")
Й.Брамс - Прелюдія та фуга ля мінор
Тривалість: близько години
Про виконавицю:
Євгенія Бельмас. Органістка, солістка-органістка Львівського органного залу.
Навчалася грі на фортепіано в Запорізькій школі мистецтв. Неодноразово ставала лауреатом фортепіанних конкурсів.Здобувши перемогу в міському конкурсі в 2006 році отримала в дар ламповий електро-орган "Прелюдія", на якому почала освоювати перші органні твори.
З 2010 року вдосконалювала свою фортепіанну гру в класі Казарян Ади Аротюнівни при Запорізькому музичному училищі ім. П.І.Майбороди. Ключовий вплив на творче становлення зробила участь у майстер-класі В.Б. Носіної.
Пристрасно мріючи бути органісткою в 2014 році почала навчання в органному класі Київської консерваторії у заслуженого діяча мистецтв України, професорки Булибенко Галини Вікторівни.
З першого курсу консерваторії давала сольні концерти в Бердянському монастирі, у Римсько-Католицькій Церкві Різдва Пресвятої Діви Марії,
Брала участь у багатьох майстер-класах, в тому числі у Аврори Бааль (Франція-Швейцарія), Денні Вільке (Німеччина), Мауріціо Салерно (Італія).
У 2019 проходила стажування в класі професора Ренати Бауер в Словенії, де займалася на історичних органах епох бароко та романтизму.
У 2020 році з відзнакою закінчила магістратуру за спеціалізацією "Орган" Національної Музичної Академії України ім. П.І.Чайковського.
Органістка виступала з сольними та тематичними програмами в Києві, Львові, Одесі, Чернівцях, Сумах, Бердянську, Білій Церкві, Лівадії.
В репертуарі шедеври майстрів бароко, романтизму, віртуозів ХХ-ХІХ століття. Особливістю концертних програм Євгенії Бельмас є авторські перекладення для органа фортепіанної та симфонічної музики Л. Бернстайна, Е. Ельгара, Д. Шостаковича, М. Мусоргського, С. Рахманінова, С. Прокоф'єва, А. Шнітке.
Активно співпрацює з українськими композиторами і стає першою виконавицею творів А.Барсова та В.Цанько; виконує музику І.Асєєва, С.Острової, В.Гончаренка та С.Луньова
Про виконавицю:
Євгенія Бельмас. Органістка, солістка-органістка Львівського органного залу.
Навчалася грі на фортепіано в Запорізькій школі мистецтв. Неодноразово ставала лауреатом фортепіанних конкурсів.Здобувши перемогу в міському конкурсі в 2006 році отримала в дар ламповий електро-орган "Прелюдія", на якому почала освоювати перші органні твори.
З 2010 року вдосконалювала свою фортепіанну гру в класі Казарян Ади Аротюнівни при Запорізькому музичному училищі ім. П.І.Майбороди. Ключовий вплив на творче становлення зробила участь у майстер-класі В.Б. Носіної.
Пристрасно мріючи бути органісткою в 2014 році почала навчання в органному класі Київської консерваторії у заслуженого діяча мистецтв України, професорки Булибенко Галини Вікторівни.
З першого курсу консерваторії давала сольні концерти в Бердянському монастирі, у Римсько-Католицькій Церкві Різдва Пресвятої Діви Марії,
Брала участь у багатьох майстер-класах, в тому числі у Аврори Бааль (Франція-Швейцарія), Денні Вільке (Німеччина), Мауріціо Салерно (Італія).
У 2019 проходила стажування в класі професора Ренати Бауер в Словенії, де займалася на історичних органах епох бароко та романтизму.
У 2020 році з відзнакою закінчила магістратуру за спеціалізацією "Орган" Національної Музичної Академії України ім. П.І.Чайковського.
Органістка виступала з сольними та тематичними програмами в Києві, Львові, Одесі, Чернівцях, Сумах, Бердянську, Білій Церкві, Лівадії.
В репертуарі шедеври майстрів бароко, романтизму, віртуозів ХХ-ХІХ століття. Особливістю концертних програм Євгенії Бельмас є авторські перекладення для органа фортепіанної та симфонічної музики Л. Бернстайна, Е. Ельгара, Д. Шостаковича, М. Мусоргського, С. Рахманінова, С. Прокоф'єва, А. Шнітке.
Активно співпрацює з українськими композиторами і стає першою виконавицею творів А.Барсова та В.Цанько; виконує музику І.Асєєва, С.Острової, В.Гончаренка та С.Луньова
Зверніть увагу, що у зв'язку з правилами карантину кількість квитків обмежена та діє масковий режим!
Про карантинні обмеження та інше:
Постанова Кабінету Міністрів # 392 від 20 травня 2020 року (зі змінами від 8 липня 2020 року) - щодо послаблень в галузі культури
Протокол # 30 Обласної комісіі ТЕБ і НС - «Діяльність закладів культури з наповненістю понад 50% стаціонарних розміщених місць для сидіння та/або більше однієї особи на 5 кв.м»
Постанова Кабінету Міністрів # 392 від 20 травня 2020 року (зі змінами від 8 липня 2020 року) - щодо послаблень в галузі культури
Протокол # 30 Обласної комісіі ТЕБ і НС - «Діяльність закладів культури з наповненістю понад 50% стаціонарних розміщених місць для сидіння та/або більше однієї особи на 5 кв.м»