Актуальне інтерв’ю
19:02, 6 грудня 2016 р.
Близько 60% снігоприбиральної техніки у Львові є застарілою - Сергій Бабак
Актуальне інтерв’ю
Ми поспілкувалися із директором департаменту житлового господарства та інфраструктури ЛМР Сергієм Бабаком про те, як у Львові тривала підготовка до зимового періоду і чи варто львів’янам розраховувати на розчищені дороги та тротуари.
Чи достатньо у Львові двірників для того, аби розчищати тротуари?
Звичайно, що нам не вистачає двірників. Загалом вулиці нашого міста прибирає 2 390 працівників. Але близько 67% двірників – люди пенсійного віку. Молодь не особливо хоче йти працювати у комунальні служби, адже зарплати не дуже великі. Наразі двірники отримують від 2 600 до 4 000 гривень.
Вже після першого серйозного снігопаду у Львові, деякі перевізники не курсували і мотивували це тим, що дороги були погано розчищені. Що ви думаєте з цього приводу?
На маршрути не виїхали приватні перевізники, а от міський транспорт працював у повноцінному режимі, не зупинявся, незважаючи на складні погодні умови. Є зауваження до приватних перевізників. Але тоді вони зазначали про те, що багато водіїв транспорту проживають за межами Львова, і коли у нашому місті пройшов снігопад , працівники просто не встигли виїхати назад до Львова. Звичайно, ми не сприймаємо ці зауваження, тому, що є договірні умови між містом і перевізниками, , але пояснення від них були такими.
Як Ви оцінюєте готовність Львова до зими?
Передусім треба дивитись, якою буде зима. Чи буде вона затяжною, сніжною, а може навпаки, буде не надто холодною або ж із малою кількістю опадів. У західних країнах Європи, наприклад, вважають, що не треба тримати великий автопарк снігоприбиральної техніки. Тому, що техніка працює в активному режимі максимум кілька тижнів впродовж року. І вкладати гроші у техніку, яка буде 10-11 місяців на рік простоювати і чекати часу, коли ж випаде сніг, в Європі вважають недоцільним. Якщо ж подивитись, як організовано законодавство і порядки у країнах Європи, то там при випаданні снігопаду, законодавством передбачено, що мешканці мають навколо своїх будинків самостійно розчищати тротуари і проходи. Я не кажу, що львів’янам треба робити так само, але європейські країни вирішують це питання по-різному. Ніхто не покладається на те, що треба вкладати шалені гроші у прибиральну техніку, і сподіватись, що сьогодні випав сніг, а завтра дороги будуть прибраними.
На фото: Львів 14 листопада 2016 року
Чи впоралися комунальні служби із негодою 12-13 листопада?
Виходячи із усіх наявних ресурсів, я вважаю, що ми непогано впоралися із наслідками негоди, яка була у нашому місті. Розумієте, є певні норми розчистки доріг під час снігопаду. Першочергово від снігу прибирають магістральні дороги і ті траси, на яких курсує міський транспорт. Так само ми діяли у Львові, коли був снігопад. Потім прибиральна техніка починає працювати на бічних і прибудинкових вулицях. Саме за таким принципом ми й працювали.
Чи достатньо у Львові піскосуміші?
За останні 4 роки місто придбало 10 000 метрів куб.піскосуміші. На початок листопада 2016 року у запасах ми маємо 10,5 тисяч метрів кубічних піску і піскосуміші. Якщо зима буде тривалаю, звичайно, будемо докуповувати матеріал для посипання доріг. Але наразі середньорічна норма піскосуміші у нас є.
Якщо львів’яни побачили слизьку дорогу куди їм звертатись?
Насамперед, це до райадміністрації та ЛКП. Це найкоротший шлях. Там працюють чергові, які координують роботу своїх працівників і ШРП. Тобто, коли бачите дуже слизьку або неприбрану дорогу чи тротуар, то звертатись можна туди.
На фото: вулиці Пасічна 15-го листопада
Скільки у Львові є снігоочисної техніки і який відсоток із неї непридатний?
Станом на сьогодні, у Львові є 124 одиниці техніки. з них 88 – прибиральної та 36 – із вивезення снігу та піску. Техніки не вистачає, Близько 60% снігоприбиральної техніки у Львові є застарілою. Є машини ще 1969 року випуску. Нова техніка, звісно, закуповується. Так, у 2008 році місто придбало 9 снігоприбиральних машин, а за 2011-2015 було придбано 40 одиниць снігоприбиральної техніки. Але 60% автопарку вже має більше 20 років і лише 49 машин є не старішими за 10 років
Погода знову погіршилася, а прогнози синоптиків залишаються невтішними. Чи готове наше місто до нової зустрічі із негодою?
Техніка працює. Розчищаємо трамвайні колії, автобусні та тролейбусні маршрути. Критичної ситуації я наразі не вбачаю. Місто готове до боротьби. Якщо не буде посилення опадів, буде більш-менш стабільний режим, то комунальні служби готові, ми будемо все прибирати. Звичайно, треба посилювати техніку у місті. Про це ми вже говорили із депутатами. Домовились, що спробуємо закупити ще по одній машині кожному ШРП до кінця 2016 року.
15 листопада на вул. Винниченка, 6 внаслідок падіння бурульки була травмована жінка, 1953 року народження. Чи буде за це відповідати хтось із комунальників?
Якщо це будинок комунальної власності, то це – зона відповідальності комунального підприємства. Якщо ж будинок на балансі ЖБК або ж ОСББ – це вже їхня відповідальність, як юридичних осіб. Вони відповідають за утримання будинків, або ж підписують договори щодо утримання та прибирання будинків. Тому відповідальність несуть ті, хто утримує будинок.
Довідка:
Сергій Богданович Бабак народився 7 січня 1963 року в м. Києві
2 листопада цього року очолив департамент житлового господарства та інфраструктури міської ради Львова. З 1985 року працював на різних посадах в АК «Київенерго». З 2005 року – в НАК «Енергетична компанія України».
З 2007 року до 2008 року працював у Львівській міській раді. З 2008 року працював на посаді ТОВ «ПромГазІнвест".
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
ТОП новини
Оголошення
07:48, Сьогодні
10:40, 17 грудня
15:16, 13 грудня
07:49, Сьогодні
07:49, Сьогодні
live comments feed...
Коментарі