Аналітика
19:00, 31 березня 2016 р.
Міська рада не може відсудити у "ЛАЗу" підземний перехід на вулиці Стрийській: подробиці (ФОТО)
Аналітика
Підземний перехід на перетині вулиць Стрийська-Володимира Великого вже давно перебуває в аварійному стані й потребує негайного ремонту. На об’єкті майже зруйновані усі сходинки, під час негоди перехід заливає дощами, до того ж він не освітлюється у темну пору доби. Проблему ускладнює також те, що наземного переходу у даному місці не передбачено, а дорожній знаком з вул. В.Великого на Стрийську дозволяє водіям повертати праворуч. Через жахливий стан підземного переходу львів’яни змушені перебігати через проїжджу частину, ризикуючи потрапити під колеса автомобіля.
Чому не ремонтують підземний перехід?
Справа у тому, що об’єкт на перетині вулиць Стрийська-Володимира Великого перебуває на балансі Львівського автобусного заводу. Про жахливий стан цього переходу велася мова ще у 2013 році, і тоді мер Львова Андрій Садовий нарікав на небажання власників заводу ремонтувати перехід, або ж передати його на баланс міста. Тоді очільник міста вперше натякнув на те, що цю проблему будуть вирішувати у суді.
Чи відбувалися судові засідання?
Не вирішивши питання із власниками заводу, влада міста вже цього року дійсно підготувала документи і подала позов до суду на "ЛАЗ", аби таким чином забрати підземний перехід на баланс міста. Однак все виявилося не так просто, як виглядало на папері - перевести перехід у комунальну форму власності не можуть навіть судові процеси. Причина тому проста й банальна - представники заводу ігнорують судові засідання, а без них процес не може відбутися.
"Цього року мали відбутися два судові засідання із цього питання. Але вони так і не відбулися, бо процес ігнорували представники автобусного заводу", - нарікають у міській раді Львова. Водночас, начальник відділу комунального господарства Сихівської РА Віктор Західний зазначає, що судові процеси не відбуваються через процес ліквідації автобусного заводу.
"Перший судовий процес не відбувся через процес ліквідації заводу. Ми розуміємо, що у такому стані перехід бути не може, тому зробимо все можливе, аби повернути об’єкт на баланс міста", - зазначив Віктор Західний.
Що кажуть представники "ЛАЗу"?
А от представники Львівського автобусного заводу взагалі заперечують той факт, що перехід перебуває на балансі їхнього заводу. Але, за словами кервника прес-служби ООО "Сіті Транспорт Груп" (керуюча компанія "ЛАЗом") Володимира Германова, кому належатиме об’єкт має вирішити суд.
"Перехід будувався ще за часів, коли завод був у державній власності. Зараз він досі належить збанкрутілому ВАТ "Пасавтопром" яке збанкрутувало. Після цього майно компанії продали, але згодом результати аукціону були скасовані, і наразі дійсно триває судова тяганина щодо належності цього переходу, і хто має його взяти на баланс і відремонтувати. Чому на судові процеси не приходять представники "ЛАЗу", я не знаю, бо не можу контролювати цей процес, - розповів Володмир Германов.
Що далі?
Допоки у Львові триває судова тяганина між владою міста та Львівським автобусним заводом, львів’яни й надалі будуть користуватися занедбаним підземним переходом. Коли завершиться ця колотнеча достеменно невідомо, однак зрозуміло, що це довготривалий процес. Чи вдасться місту забрати перехід у комунальну власть - теж велике питання. Так сами, чи ма влада бажання взаггалі отримати об’’єкт, на який одразу необхідно буде витратити чималу кількість грошей.
Тож поки всі сторони доводять у судах свою правоту, львів’яни змушені ходити через жаливий, занедбаний перехід на перетині вулиць Стрийська - Володимира Великого.
Як наразі виглядає об’єкт:
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Курси валют
Валюта
Купівля
Продаж
USD
41,44
41,49
EUR
45,43
45,48
PLN
10,57
10,60
Останні новини
17:34
Вчора
Крафтові виробники Львівщини: огляд та рекомендації
Партнерський спецпроект
17:13
Вчора
16:59
Вчора
ТОП новини
Оголошення
12:50, 18 жовтня
11:19, 23 жовтня
live comments feed...
Коментарі